sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Făt-Frumos pentru el

Totul a inceput acum 5 ani , aveam 17 ani , eram inca un pusti mucos.
De mic eram obsedat de frumusete de "perfectionist" , imi placea sa ma uit la lucrurile scumpe de valoare , iar pe celalalte nu le dadeam importanta. Iubeam sunetul tocurilor de barbati imbracati la costum , insemna rafinament si bun gust si mult prea sexy. . .
      
       Totul in jurul meu era o esenta iar eu eram continultul, increderea in mine datorita aspectului meu fizic era un avantaj mult prea mare . Inalt , cu un corp atletic (mereu imi doream mai mult de atat ) cu ochi albastri deschisi ca lacrima marii si un par des si castaniu inchis , buze marisori si pufosi cu un contur perfect . . . perfect pentru o fata care viseaza la un Făt-Frumos.
Datorita educatiei mele eram un baiat calm si mereu cu replici inteligente si fulgeratoare . Un increzut bunoc.

2 comentarii: